Päevatoimetaja:
Sander Silm

Rimi: Lidli tulek mõjutab hinnataset tugevalt

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Lidli logo.
Lidli logo. Foto: Rui Vieira/PA Wire/PA Images

Rimi Eesti tegevjuhi Vaido Padumäe hinnangul võib odavpoeketi Lidl tulek Eesti turule tugevalt mõjutada kaupade hinnataset.

«Lidli tulek Eesti turule võib mõjutada hinnataset üsna tugevalt,» ütles Padumäe Rimi majanduskonverentsil.

«Leedu turg, kuhu Lidl on juba sisenenud, näitab meile seda, et juhul kui Lidl ikkagi tuleb Eestisse, siis uue konkurendi tulek hoiab kaupade hinnad üsna madalal,» lisas ta.

«Juhul kui odavmüüja tuleb, siis on meil kõigil Eesti turul tugev põhjus oma hinnatase üle vaadata,» rääkis Padumäe.

Seejuures märkis Rimi Eesti tegevjuht, et viimasel ajal Eestis avatud uued kaubanduskeskused näitavad seda, et ettevõtjad otsivad võimalusi, kuidas oma turuosa kaitsta.

«Kõik otsivad võimalust oma turuosa kaitsta. Kuid samas ei piirdu see vaid oma tegevuse laiendamisega, kaupmehed vaatavad oma kauplustevõrgu üle ning vajadusel ka sulgevad kauplusi piirkondades, kuhu jääb üha vähem inimesi,» ütles Padumäe.

Tagasi üles