Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Pruuli heitis Osulale bussiäris kinda (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Tallinna-Tartu liinil sõitma hakkavatel bussidel on ka uus kujundus. Tiit Pruuli (keskel) loodab, et sel kujutatud sinilinnu tiivad kannavad neid võitluses Mootor Grupi monopoliga.
Tallinna-Tartu liinil sõitma hakkavatel bussidel on ka uus kujundus. Tiit Pruuli (keskel) loodab, et sel kujutatud sinilinnu tiivad kannavad neid võitluses Mootor Grupi monopoliga. Foto: Tairo Lutter

Kui seni on Tallinna-Tartu bussiliini monopol kuulunud Hugo Osula Mootor Grupi tütarettevõtetele, siis Tiit Pruuli Go Grupp on järgmine kodumaine ettevõte, kes otsustanud neile tõsisemat konkurentsi pakkuda, alustades homsest sel suunal 15 väljumisega päevas.

«1. novembrist muutub olukord, mis on tegelikult Eesti bussinduses valitsenud nii kaua, kui me vähegi mäletame,» rääkis eile ajakirjanikele nii Go Groupi kui selle tütarettevõtte GoBusi nõukogu liige Tiit Pruuli.

T-pileti piletimüügisüsteemi järgi on Mootor Grupi tütarettevõtete Lux Expressi ja Eesti Bussi käes 29 ehk peaaegu kaks kolmandikku päevastest väljumistest, neile järgnevad Taisto Liinid kolme väljumisega ning terve rida bussifirmasid, kellel on üks-kaks väljumist.

Tagasi üles