Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Laevatöötaja tegu andis põhjuse uskuda inimeste headusesse (3)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Viking Line XPRS
Viking Line XPRS Foto: Teet Malsroos

Facebookis levib Mona Mägi Soomeri postitus, milles ta soovib märku anda ühest eriti tublist laevatöötajast, kes naisele õnnetus olukorras appi tuli.

Laupäeva hilisõhtul Soomest Viking Line laevaga Tallinna sõitnud Mona Mägi Soomeri õhtu rikkus ära katkine autoklaasi aken, mis pärast dokumentide näitamist enam üles ei tulnud ning millest vihma sisse sadas. «Jube vastik ilm oli, vihma sadas sisse, laps nuttis, sest oli juba jõudnud autos magama jääda ja nüüd pidi üles ärkama ja no kõik tundus jube vastik,» kirjeldas Soomer olukorda. «Ootasin seal järjekorras, et laeva saada ja külmetasin ja kirusin ja läksin iga minutiga järjest rohkem tujust ära.»

Kui naine auto laeva ära oli parkinud, mõistis ta, et auto jääb lahtiselt ja järelevalveta paariks tunniks tekile ning tal pole võimalik kõiki neid asju, mis autos nähtaval on, kuhugi ära panna. Õnnetus olukorras pöördus Soomer laevatöötaja Heiko Rohtla poole, kes nõustus appi tulema ja proovima auto akent siiski kinni panema. «Tema ka kahjuks ei saanud, muretses, et kas mul on Eestisse jõudes pikk tee sõita, aga ma ütlesin, et ei, et ainult Tallinnasse,» rääkis naine. «Aga et ma pigem muretsen, et kuidas auto reisi üle elab niimoodi lahtiselt.» Kuulnud naise mure ära, lubas laevatöötaja, et keegi autotekil sõidu ajal ei käi ja kõik on turvaline. Naise süda rahunes maha ning järgneva kahe ja poole tunni jooksul ta enam aknale ei mõelnud.

«Kui uuesti auto juurde jõudsime, oli mu auto aken väga korralikult ja hoolikalt kilega kinni teibitud,» kirjeldas Soomer. «See oli lihtsalt nii armas tegu, et me Lolaga (laps-toim) ei suutnud seda uskuda ja aina korrutasime üksteisele «appi, kui nunnu! Kui armas, et ta nii tegi!». Kohe pärast heateo märkamist soovisid nad laevatöötajat ka tänada, kuid ei näinud teda enam kuskil. «Vahetult enne laeva randumist tulidki kõik madrused uuesti autotekile ja sain oma tänusõnad edasi öelda ja noormehe nime küsida!»

«Olen 20 aastat teeninduses töötanud ja tean, et head teenindust on heades olukordades tegelikult väga lihtne pakkuda,» selgitas naine postituse põhjust. «Aga tõeliselt hea teenindus ilmneb siis, kui on tegemist raskete olukordadega või millegi tegemisega, mida klient ei oska isegi oodata. Millegi tegemisega, mis nõuab sinult ekstra sammude astumist. Või noh – kas see oligi teenindus? See oli see, et üks inimene päriselt aitab teist inimest, ilma et esimene oleks isegi seda palunud. Aitäh, Heiko! Sellised teod panevad uskuma, et inimesed on ilusad ja head ja inimkond ei ole hukas! Ma loodan, et elu kohtleb sind hästi!»

Märksõnad

Tagasi üles