Swedbanki uus reklaamikontseptsioon: animatsioon

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Swedbanki uus reklaam.
Swedbanki uus reklaam. Foto: swedbank

Swedbank tuli eile  välja uue reklaamikontseptsiooniga, mis sedakorda on valinud uue keele: animatsiooni.

Swedbank Eesti kommunikatsioonijuht Kristiina Tamberg tõdes, et valitud reklaamikeel - animatsioon - on kindlasti panganduses kasutatavana hästi uudne.  Tema sõnutsi annab see kõige paindlikuma võimaluse rääkida lugusid ja näidata olukordi, mis on kõikidele inimestele omased ning lihtsalt mõistetavad. «Viimastel aastatel on animatsioon võitnud paljude täiskasvanud filmisõprade südame,» lausus ta.

Reklaamide sarjas on oodata mitmeid lugusid, esimene Eestis eile eetris olnud klipp on suunatud suhtepangandusele.

Sarnased reklaamid on eetris ka teistel Swedbanki koduturgudel - Rootsis, Lätis ja Leedus. Animatsioonide autor on mitmete tuntud animatsioonide tegija Aardman, kes näiteks on ka ETV hommikuprogrammis Terevisioon näidatud multifilmi «Shaun the Sheep» valmistaja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles