Stockmann Grupi müügitulu vähenes kolmandas kvartalis 10 protsendi võrra 242 miljonile eurole, kuid käive Baltimaade ja Venemaa regioonides kasvas.
Stockmanni müügitulu langeb, aga tegevjuht probleemi ei näe: oleme erakordselt rahul
Stockmann grupi müügitulu oli kolmandas kvartalis 242 miljonit eurot, vähenedes aasta võrdluses 10 protsenti ja kvartali võrdluses 14 protsenti. Grupi puhaskahjum oli kolmandas kvartalis 151,4 miljonit eurot, millest 150 miljonit moodustas firmaväärtuse allahindamine, selgub ettevõtte üheksa kuu kokkuvõttest.
Kehvasid tulemusi põhjendab ettevõte ise senise särava tähe Lindexi tulemuste tuhmistumisega, vahendab Helsingin Sanomat. Samas Stockmann grupi Baltimaade, Venemaa ja muude mitte Põhjamaade divisjoni käive oli kolmandas kvartalis 40,7 miljonit eurot, tõustes aasta varasemaga võrreldes 7,7 protsendi võrra.
«Me oleme erakordselt rahul, sest me näeme, et kaubamaja äris meie müügitulu kasvab,» sõnas Stockmann Grupi tegevjuht Lauri Veijalainen pressikonverentsil, märgib Helsingin Sanomat. «See on märksa parem tulemus, kui meil aasta tagasi oli.»
Puhaskasum nimetatud piirkondades oli kokku 2,7 miljonit eurot, mida on enam kui kaks korda eelmise aasta samast ajast rohkem. Võrreldes teise kvartaliga aga käive vähenes 10,5 protsendi võrra ning kasum vähenes 39 protsenti.
Erakordselt hästi läks ettevõttel enda teatel ka oktoobrikuise allahindluskampaaniaga «Hullud Päevad», mis esimest korda pärast kaheaastast langust, näitas taas müügitulu kasvu, kuigi ainult kahe protsendi võrra.
Seni häid tulemusi teinud Lindexi langust tunnistas ka Veijalainen. «Lindex on, jah, väljakutse.» Tema sõnul on Lindex suutnud oluliselt parandada kuluefektiivsusest ja hoida sellega seoses kümneid miljoneid. Samas on sellega koos muutunud ka rõivabrändi kollektsioon.
Augusti lõpus pani ameti maha ka senine Lindexi tegevjuht Ingvar Larsson, andes teatepulga üle Elisabeth Peregile.