Kui viimasel ajal on Prisma Peremarketit Eestis kimbutanud hulk hädasid – alates rahulolematutest endistest töötajatest kuni mitu nädalat tühjana seisvate lettidega –, on Soome päritolu jaekett asunud kindlasse võitlusse oma koha pärast siinsel turul.
Tellijale
Prisma juhid ambitsioonikast kasvuplaanist: tahame olla need, kes jäävad ellu (1)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Euroopa turul oleme väike tegija,» rääkis eile Tallinnas toimunud pressikonverentsil Prisma Peremarketi emafirma SOK tegevjuht Jorma Vehviläinen. Oma 7,76 miljardi eurose jaekaubanduse käibega jääb Soome ettevõte kaugele maha Euroopa liidritest Lidlist, Carrefourist ja Tescost, kelle aastakäibed on vastavalt 62,61 miljardit, 64,26 miljardit ja 52,27 miljardit eurot.