Prisma juhid ambitsioonikast kasvuplaanist: tahame olla need, kes jäävad ellu (1)

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Prisma emaettevõtte SOK tegevdirektor Jorma Vehviläinen (vasakul) ja 
Prisma Peremarket AS tegevdirektor Jussi Nummelin oma plaani edus ei kahtle.
Prisma emaettevõtte SOK tegevdirektor Jorma Vehviläinen (vasakul) ja Prisma Peremarket AS tegevdirektor Jussi Nummelin oma plaani edus ei kahtle. Foto: Liis Treimann

Kui viimasel ajal on Prisma Peremarketit Eestis kimbutanud hulk hädasid – alates rahulolematutest endistest töötajatest kuni mitu nädalat tühjana seisvate lettidega –, on Soome päritolu jaekett asunud kindlasse võitlusse oma koha pärast siinsel turul.

«Euroopa turul oleme väike tegija,» rääkis eile Tallinnas toimunud pressikonverentsil Prisma Peremarketi emafirma SOK tegevjuht Jorma Vehviläinen. Oma 7,76 miljardi eurose jaekaubanduse käibega jääb Soome ettevõte kaugele maha Euroopa liidritest Lidlist, Carrefourist ja Tescost, kelle aastakäibed on vastavalt 62,61 miljardit, 64,26 miljardit ja 52,27 miljardit eurot.

«Konkureerides selliste suurte jaekettidega, oleme seadnud oma tegevusele uued eesmärgid,» märkis Vehviläinen, viidates sellele, et need jaeketid on ka siinsele piirkonnale järjest lähemale jõudmas. Kui Tesco tegutseb Poolas, siis Lidl on tegev nii Leedus, Rootsis kui ka Soomes ning tulemas ka Eestisse ja Lätti. «Ida poolt suruvad väga jõuliselt peale Vene jaeketid, kellest osa on ka Londoni börsi nimekirjas,» kirjeldas ta.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles