Swedbank võttis ekslikult ligi 7000 kliendi kontolt raha (5)

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Krediitkaardid.
Krediitkaardid. Foto: URMAS LUIK/PRNPM/EMF

Möödunud nädalal võttis Swedbank vaba tagasimaksega krediitkaartide uuele intressiarvestusele üleminekul ilmnenud vea tõttu klientide kontodelt kogemata raha.

Postimehele teatasid paljud Swedbanki kliendid, et pank võttis nende kontolt ette teatamata raha ja tagastas selle kontole alles mitu päeva hiljem koos SMSi teel saadetud vabandusega. Pöördusime kommentaariks Swedbanki poole.

Krediitkaartide osakonna juht Kai Voore teatas, et nende süsteemis ilmnesid vead vaba tagasimaksega krediitkaartide üleviimisel uuele intressiarvestuse süsteemile ja selle tulemusena võeti ekslikult osa klientide arvelduskontol eelneval kuul kasutatud krediidilimiit. «Mahavõetud summa oli krediitkaardi limiidikontol olemas, seega ilma rahata kliendid ei oleks jäänud – raha oli lihtsalt teisel kontol.»

Krediitkaartide osakonna juhi sõnul teavitati veast kõiki puudutanud kliente, keda oli ligi 7000. Raha kanti tagasi mõningase viivitusega, kuna IT-probleemi ja selle ulatuse väljaselgitamine võttis oodatust rohkem aega. Kontode seis taastati 3.10.17, teatab Kai Voore.

Kommentaarid (5)
Copy
Tagasi üles