Kuidas tõsta meelahutusportaali külastatavust 69 protsenti – Soome näide

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Johanna Tukiainen
Johanna Tukiainen Foto: MARKKU ULANDER/AFP

Soome portaali seiska.fi külastajate arv tõusis aprilli teisel nädalal seninägematutesse kõrgustesse, kui portaal avaldas uudiseid ja videoid kohaliku seltskonnakuulsuse Johanna Tukiaineni pulmareisist Kariibi mere saartele.

Tukianen (32) sai kuulsaks 2008. aastal, kui selgus, et riigi tollane välisminister Ilkka Kanerva (pildil fotoaknas) vahetas temaga flirtivaid tekstisõnumeid. Tekkinud skandaal viis ministri erruminekuni.

Ka eksootilise tantsijana tuntud Tukiainen abiellus Arto Länsmaniga veebruaris ning nende pulmareis Kariibi mere piirkonda toimus aprilli algul.

Seiska, mis on kõmu-uudistele keskendunud ja põhjalikku telekava sisaldav tabloidnädalakiri, korraldas oma võrguväljaandes seoses Tukiaineni reisiga massiivse uudisteralli, mis tõi Seiskale ka teiste väljaannete tähelepanu, kes soovisid Seiskast uudiseid refereerida.

Aasta 14. nädalal kasvas seiska.fi külastatavus müstilised 69,4 protsenti, nagu ilmneb Soome turundusveebi marmai.fi veebiportaalide statistikast. (Vali tulemustega tutvumiseks valikukastist 14. nädal.)

Üheks uudiseks oli näiteks info, nagu oleks noorpaar pulmareisil tülli pööranud. Tukianen olla kontrollinud tüli käigus ka abikaasa mobiili sõnumite kataloogi, mis näib arvestades Tukiaineni varasemat tekstisõnumite lembust PR-trikkina.

LIsaks meelitasid veebikülastajaid videod supelriietes Tukianeni jalutuskäikudest rannal.

Eelmise, 16. nädala seisuga on seiska.fi külastatavus langenud pärast supernädalat taas endisele tasemele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles