Ekspress Hotline'i ja Telemedia infoportaali käive vähenes mullu 20 protsenti, sest ettevõtetele on tekkinud mitmeid võimalusi end internetis ka tasuta nähtavaks teha.
Infoportaalidel on üha raskem kliente leida
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Värskele firmale on kasulik olla netis nähtav, kuid infoportaalis olemine võib kujuneda mõne jaoks liialt kalliks. Nii Ekspress Hotline'i kui ka Telemedia käive vähenes mullu võrreldes 2009. aastaga viiendiku võrra, vahendas ERR Uudised «Aktuaalset kaamerat».
«Majanduslangus puudutas meid tegelikkuses ju täpselt samamoodi ja seeläbi, et väga paljud meie head kliendid ja väiksemad ja suuremad ettevõtted lõpetasid tegevuse,» nentis Ekspress Hotline'i esindaja Kalev Ints.
Kommunikatsiooniekspert Jaan Vare usub, et infoportaalide kehva majandusaasta põhjuseks on sotsiaalmeedia pealetung, kuhu on võimalik info tasuta üles panna.