Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Elisa hoiatab kliente Facebookis leviva petuskeemi eest

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Eger Ninn
Copy
Eksitav reklaam facebookis.
Eksitav reklaam facebookis. Foto: facebook.com

Elisa hoiatab mobiisideteenuste kasutajaid sotsiaalvõrgustikus Facebook leviva tasulise perioodilise teenuse eest, kus kliendile püütakse jätta muljet, et ta tellib enda mobiiltelefoni ühekordse tasuta helina.


Facebookis on tänasest üleval mobiilifirmade kliente eksitav reklaam, kus püütakse jätta muljet, et tegemist on operaatorite reklaamkampaaniaga ning kutsutakse inimesi üles tellima oma mobiiltelefoni tasuta helin.

«See teenus on kliente selgelt eksitav, sest reklaamitakse tasuta helinat, kuid liitudes saab klient endale polühelina perioodilise teenuse, mis maksab talle 3,20 eurot nädalas,» ütles Elisa tootejuht Maksim Maškin.

Antud reklaam rikub selgelt tarbijakaitseameti poolt koostatud, käesoleva aasta 15. märtsil avalikustatud mobiilsete perioodiliste sisuteenuste pakkumise juhendit.

«Elisa tahab, et perioodiliste sisuteenuste mängureeglid oleksid kliendile selged ja arusaadavad ning sisuteenuse tellimisel saaks klient täpselt aru, millega ta liitub. Antud juhul klienti eksitatakse nii teenuse sisu kui ka teenuse pakkuja osas. Kliendile püütakse jätta muljet, et teenuse pakkuja on Elisa, EMT või Tele2,» tõdes Maškin.

Elisa pöördus koheselt ka teenust vahendava Ericsson IPX poole nõudega, et eksitava sisuga reklaam viidaks kooskõlla tarbijakaitseameti juhendiga või eemaldataks Facebookist. Samuti edastas Elisa teabe juhendi rikkumise kohta tarbijakaitseametile.

Tagasi üles