Ühisrahastusportaali Fundwise kaudu alustas ettevõte raha kaasamist möödunud nädala lõpus. Poole nädalaga on miinimumsummast 50 000 eurost juba üle poole koos ehk 27 investori kaasabil on kogutud juba 29 000 eurot. «Loodame ikka rohkemat,» ütles Jaek. Maksimaalne summa, mida ettevõte soovib ühisrahastuse abil kaasata, on 200 000 eurot.
Lisaks riikidele, kus ettevõte juba täna tegutseb – Eesti, Läti, Leedu, Portugal, Prantsusmaa ja Saksamaa – plaanitakse järgmise nelja aasta jooksul laieneda ka Itaaliasse, Hispaaniasse, Rootsi ja Venemaale. Viimast valikut põhjendab Jaek sellega, et nad on näinud, et Vene naistele nende tehtud ehted meeldivad.
«Me oleme varasematel aastatel näiteks Peterline'i kruiisilaevade peal neid müünud ja näinud, et seal see nõudlus on suur. Teiselt poolt on muidugi tõsi, et see turg on keeruline ja sinna [turule] sisenemine on väga keeruline,» rääkis Jaek. Nii ei plaani Marmara Sterling Venemaal otseselt tütarettevõtet asutada, pigem soovib leida usaldusväärse edasimüüja.
Swarovski kristall on üks põhjus, miks mujal Euroopas Marmara Sterlingi ehete vastu suurt huvi tuntakse. «Me oleme selle ühendanud naiseliku elegantse disainiga ja hõbedaga ja selline kombinatsioon töötab hästi,» rääkis Jaek. Ka on ehete hinnatase tema sõnul selline, kus inimene tunneb, et ta on saanud välja käidud raha eest rohkem väärtust.
Kui täna on ettevõttes on 5 töötajat, siis nelja aastaga võiks see number Jaeki hinnangul tõusta 8-9-ni. Kuigi Marmara Sterlingil on ka e-pood, siis tuleb selle kaudu üksnes 10-15 protsenti ettevõtte käibest. «Meie ärimudeli põhiline osa on ikka see, et meil on edasimüüjad,» põhjendas juhatuse liige. Kui praeguseks on ettevõttel üle 80 edasimüügikoha, siis nende arvu soovitakse kasvatada selle ajaga 300-le.