Eesti e-poed on tehniliselt korras, kuid peaksid olema kiiremad, sest vastasel juhul klient lahkub ega pruugi enam kunagi tagasi tulla, selgus e-kaubanduse liidu uuringust, kirjutab Äripäev.
Eesti e-poodide aeglus peletab kliente
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tehtud uuringust rääkis Eesti e-kaubanduse liidu seminaril plumbr.eu juhatuse esimees Priit Potter. Tema sõnul muutuvad Eesti elanikud üha rohkem «pakirahvaks» ning oma e-poe on avanud või peagi avab enamik suuremaid kaubanduskette, vahendab kaubandus.ee.
Ta rääkis, et Plumbr tegi koos e-kaubanduse liiduga uuringu hindamaks, kui hästi töötavad Eesti e-poed. Analüüsi aluseks võeti kõik liidu liikmed ehk 175 e-poodi.
Loe lähemalt Äripäevast.