/nginx/o/2017/05/22/6694223t1h800a.jpg)
Eesti e-poed on tehniliselt korras, kuid peaksid olema kiiremad, sest vastasel juhul klient lahkub ega pruugi enam kunagi tagasi tulla, selgus e-kaubanduse liidu uuringust, kirjutab Äripäev.
Eesti e-poed on tehniliselt korras, kuid peaksid olema kiiremad, sest vastasel juhul klient lahkub ega pruugi enam kunagi tagasi tulla, selgus e-kaubanduse liidu uuringust, kirjutab Äripäev.
Tehtud uuringust rääkis Eesti e-kaubanduse liidu seminaril plumbr.eu juhatuse esimees Priit Potter. Tema sõnul muutuvad Eesti elanikud üha rohkem «pakirahvaks» ning oma e-poe on avanud või peagi avab enamik suuremaid kaubanduskette, vahendab kaubandus.ee.
Ta rääkis, et Plumbr tegi koos e-kaubanduse liiduga uuringu hindamaks, kui hästi töötavad Eesti e-poed. Analüüsi aluseks võeti kõik liidu liikmed ehk 175 e-poodi.
Loe lähemalt Äripäevast.