Maailmaturul rekordeid lööv või hind on tabanud ka Eesti toodangut. Ostukorvis on või aastaga enim kallinenud toode, vahendab ERR uudised.
Rekordiliselt kallinenud või hind tõstab ka toodete hinda
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Paratamatult hakkab hinnatõus kajastuma ka toodete hinnas, mis kallist võid sisaldavad. Cafe Lyon on prantsusepärane kohvik, mis tegutseb Tallinnas kahes kohas ja on tuntud oma võid sisaldavate pagari- ja kondiitritoodete poolest.
Vahendaja kaudu erinevate Eesti tootjate võid tootmiseks ostev Saar ütleb, et nende ettevõte sai või hinnatõusu esmakordselt tunda märtsis, mil see esimest korda kallines ning sestpeale on või järg-järgult kokku ca 15-20 protsenti nende jaoks kallinenud. Kohviku pagari- ja kondiitritoodetes on hinnatõus tagasihoidlikum olnud, ent päris ilma ka enam ei saanud.
Loe lähemalt ERR uudistest.