
Viimastel aastatel on kohviku-ja poepidajad täitnud sügise hakul oma letid kõrvitsamaitseliste asjadega.
Viimastel aastatel on kohviku-ja poepidajad täitnud sügise hakul oma letid kõrvitsamaitseliste asjadega.
Kohvikugigant Starbucks tutvustas kõrvitsamaitselist lattekohvi 2003. aastal ja sest ajast peale on jooki ostetud rohkem kui 350 miljonit korda, mis teeb ta ettevõtte kõige populaarsemaks hooajatooteks, vahendab Today.com.
Sel aastal tuli Starbucks kõrvitsateemaliste toodetega välja varem kui tavaliselt ning see uudis levis kulutulena ka sotsiaalmeedias, kus inimesed hakkasid järjest postitama pilte oma kohvist ja nentima, et sügis on ametlikult kohal.
Ka kohvi valmistavaid baristasid ei jätnud uudis külmaks, nad jagasid pilte kõrvitsamaitselisest siirupist, millega populaarset jooki valmistatakse enne, kui lattekohv uuesti müüki tuli.
The first sip of a @Starbucks Pumpkin Spice Latte of the season. #WinterIsComing pic.twitter.com/gqAs5BifYO
— Zac (@zboska) September 1, 2017