Jaanuaris teatas telestaar Oprah, et koostöös Kraft Heinz’iga loovad nad uue ettevõtte Mealtime Stories. Nüüd on selgunud, et uue ettevõttega plaanitakse müüma hakata külmutatud ja kohe söömiseks valmis olevaid eineid.
Telestaar Oprah tuleb turule endanimelise toidusarjaga
Eesmärgiks on teha toitaineterikkad tooted inimestele kättesaadavamaks. Valmistoitude valik sai nimeks inglise keeles «O, That’s Good!», mis tõlkes tähendaks «O, see on hea!». Ettevõtte avalikustas ka valiku toitudest, mis tarbijat sügisel poelettidel ootavad, vahendab Food&Wine.
Esimesteks toitudeks tootesarjas on erinevad kõrvalroad ja supid, milles pole ühtegi kunstliku värvi või maitseainet. Ettevõtte sõnab, et toodetel on «toitaineterikas puänt» võrreldes tavaliste valmistoitudega. Näiteks kartulipuder sisaldab endas lillkapsast ja brokoli-cheddari supis on teatud osa juustu asendatud kõrvitsaga. Seni on ainult kaheksa tootega välja tuldud ja nende seas on eelnevale lisaks kaks pastat, küüslauguga kartulipuder, tomatisupp ja küpsetatud kartulisupp.
«Kõik sai alguse lillkapsaga segatud kartulipudrust.See pani alguse tervele tootesarjale,» ütles Oprah Winfrey USA Todayle.
Road jõuavad USAs poodidesse selle aasta oktoobris ja tootekampaaniat tutvustab Oprah ise. Oprah on varemgi julgustanud oma fänne ja jälgijaid tervislikumalt toituma. Ta on olnud kaalujälgijate organisatsiooni kõneisik aastast 2015. Oprah’l on enda telekanal nimega OWN ja temanimeline ajakiri ning nüüd ka tema nime kandev toiduvalik.