-Superbusiga samal ajal andis ka üks Šveitsi odavbussifirma teada, et tahab Eestisse laieneda, aga loobus sellest plaanist. Kui atraktiivne turg on Eesti Lääne-Euroopa odavbussifirmadele?
Ajalugu on näidanud, et Eesti turg on atraktiivne siis, kui turul üleüldiselt väga hästi läheb. Muidu on aga Eesti väga väike turg ja kui ajad lähevad keeruliseks, siis tuleb arvestada, et esimene, kus tegevust koomale tõmmatakse, on Eesti, Baltikum ja teised sellised väikesed riigid.
Bussiturul kehtib sama. Peame jälgima seda, mis toimub, aga ma ei ole selle pärast liiga palju mures.
-Mis tagab teie hinnangul ühe ettevõtte elujõulisuse konkurentsitihedal turul?
Usun, et kui tunda klienti ja turgu – mis Luxis on väga kõrgel tasemel –, siis konkurents ja muu selline on juba teine küsimus.
Minu jaoks on oluline, kuidas saavutada dünaamilisust. Suured organisatsioonid kipuvad lukku minema – «me oleme alati nii teinud», «ilmselt kõik need 100 inimest teevad nii ja mõtlevad samamoodi».
Kui turg muutub, tuleb mõni uus olukord või lahendus, mida oleks huvitav katsetada – siis peaks olema valmisolek seda proovida.
Suurema visioonina kindlasti ka see, et kui meil on väga suur kliendibaas, siis kuidas seda sõnumit laiemalt levitada – näiteks et ka äriinimestele on ühistransport väga mugav ja lahe alternatiiv.
-Oleme palju rääkinud ettevõttekeskselt, aga teie olete uus inimene uuel kohal. Millised on teie isiklikud ootused sellele töökohale?