Üks töötaja kuuest tunneb, et tema kolleeg, kes teeb tööd kodust, on ettevõttele vähem väärtuslik.
Miks võib kodust töötamine tekitada vähem väärtusliku töötaja tunde?
Küsitlusfirma YouGov koostas koostöös multimeedia tarkvara ettevõtte CyberLinkiga küsitluse 1150 täisealise seas, milles uuriti nende töökogemuse ja kodust töötamise suhtumise kohta, vahendab Travel Insider.
Ilmselt ei ole kellelegi üllatus, et töötajad, kes tegid tööd kodust, tundsid, et neil on raskem oma töökaaslastega sõbruneda ja ühele viiest kodust töö tegijast tundus, et teda edutati harvemini kui tema töökaaslasi, kes käisid kontoris kohal tööd tegemas.
Pea üks kolmandik kodust töö tegijatest tunnistad, et nad on jäänud oma tööga hiljaks või ei ole saanud osaleda koosolekul tehniliste probleemide tõttu. 40 protsenti neist ütles, et nad on tähtsatest kõnelustest välja jäänud.
Sellegi poolest soovib järjest enam ameeriklasi teha tööd kodust – 43 protsenti vastanutest oli eelmisel aastal mingil hetkel teinud tööd kodust.
Uuring leidis, et olukorda saaks lahendada ettevõttesisese kommunikatsiooni parandamisega, mis aitaks ka kodust töötavatel inimestel tunda, et nende panust hinnatakse.