/nginx/o/2011/04/05/552108t1ha8b8.jpg)
Eesti reklaamiagentuuride liidu ERAL korraldatav reklaamivõistlus on avatud registreerimiseks täna südaööni. Esikoha auhind on reis Cannes Lionsi reklaamifestivalile. Osaleda saavad kuni 28-aastased reklaamiinimesed ja ükskõik mis eriala tudengid.
Eesti reklaamiagentuuride liidu ERAL korraldatav reklaamivõistlus on avatud registreerimiseks täna südaööni. Esikoha auhind on reis Cannes Lionsi reklaamifestivalile. Osaleda saavad kuni 28-aastased reklaamiinimesed ja ükskõik mis eriala tudengid.
Võistluse korraldab eesti reklaamiagentuuride liit ERAL. Võistlus algab järgmisel esmaspäeval, 25. aprillil ülesande kätteandmisega. Siis on kaheliikmelistel tiimidel aega 48 tundi, et luua reklaamiidee ja valmistuda selle esitamiseks žüriile.
Kogu info võistluses osalemiseks on saadaval ERALi kodulehel, kui minna aadressile eral.ee ja vajutada paremal üleval asuvale sildile «Kuldmuna».
Allpool lisatud artiklitest saab lugeda, kuidas osalesid sarnase formaadiga võistlusel Saksamaal eesti reklaamitegijad Helene Vetik ja Karl Saluveer. Samuti leiab altpoolt põhjalikuma ülevaate võistlusest.