Optikapoes prillibrändide vahel valides ei pruugi ostja teadagi, et olenemata sellest, mis kaubamärgi ta valib, läheb suure tõenäosusega raha ikka ühele firmale.
Kellele milline bränd kuulub: firmad disainerprillide taga
Suurbritannia tarbijale suunatud portaal Which? selgitas välja, millised prillibrändid kuuluvad millistele firmadele.
Näiteks, kui valid Chaneli, Paul Smithi või Prada prillide vahel, siis tegelikult on nende prillid kõik tehtud Itaalia prilliettevõttes Luxottica. See ettevõte toodab prille 28-le tuntud disainerettevõttele.
«Secrets of Success in Brand Licensing» raamatu autori Andrew Levy sõnul on brändiprillide valmistamise litsents suur äri. «Tegelikult on üsna harv juhus, et disainer hakkab tootma prilliraame. Prillitööstus koosneb käputäiest tootjatest ja kuna nende tootmiskulud on suurte koguste tootmise tõttu väiksemad, siis on disaineritel mugavam prillid neilt sisse osta.»
Siiski saab disainer jälgida prillide valmistamise faase ja sõna sekka öelda seal, kus vaja.