Jänkide meediakompanii Discovery Communications arvates tahavad aastas rohkem kui 100 000 eurot teenivad mehed vaadata auto-, purjetamis- ja reisisaateid.
Mida tahavad telekast vaadata rikkad mehed?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Septembris eetrisse jõudva telekanali nimi on Velocity (i. k tempo) ja see jõuab 40 miljonisse telemajapidamisse, kirjutab deadline.com.
Discovery tegvjuht David Zaslav loodab, et aasta lõpuks saab uuest kanalist tugev trump kompanii portfoolios. Zaslavi meelest peaks kanalist, mis on esimene oma suunatuse poolest jõukuritele, kujunema hinnatud reklaamikanaliks.
Rikastele naistele pole seni plaanis eraldi kanalit luua.