Mullu ajakirjas Forbes maailma mõjukuselt kolmandaks naiseks valitud Oprah Winfrey (57) peab tunnistama, et iga algus on raske. Naise omanduses olev ja jaanuaris tööd alustanud telekanal OWN kannatab vaatajate vähese huvi all.
Oprah Winfrey telekanal alustas nõrgalt
OWNi programmi edastab Discovery kaabeltelevõrk, kus see asendab veel mullu eetris olnud telekanalit Discovery Health (DH).
OWNi vaadatavus jäi esimeses kvartalis DHle alla 3,8 protsendiga ja seda vaatajate vanusegrupis 25-54, kirjutab deadline.com.
Eelmise nädala neljapäeval kohtus Oprah Discovery korraldatud promoüritusel reklaamiandjatega, kus ütles, et telekanal on kui laps, kelle üleskasvatamiseks läheb vaja «tervet küla».
OWN õpib pidevalt uusi asju oma vaatajatelt, lisas Oprah.
Siiski on teleleedil teatav ressurss, mida ta pole veel mängu pannud. Nimelt tema ise. Asi on selles, et kuni mai lõpuni juhib ta oma endise kuulsat jutusaadet, mis siis ajalukku läheb.
«Pühendan oma täie tähelepanu OWNile,» lubas Oprah reklaamiandjatele, täpsustades, et see saab juhtuma pärast suvepuhkust septembris.
Majandusajakiri Forbes hindas mullu septembris Oprah varanduse suuruseks 1,89 miljardit eurot, mis on ligikaudu kolmandik Eesti riigi eelarvest.