Kui 59 protsenti eestlastest vastas, et pole mitte kunagi otsemüügi kaudu midagi ostnud, siis regulaarselt teeb seda seitse protsenti ning mitmeid kordi on otsemüügi teel endale midagi soetanud 21 protsenti eestlastest. Korra elus on midagi otsemüügiga ostnud 12 protsenti vastanuist.
Otsemüügi tooteid ostnud eestlastest 71 protsenti vastas, et on otsemüügist ostnud kosmeetika- ja kehahooldustooteid, veerand vastanuist on soetanud majapidamistarbed. Vähem ostetakse otsemüügi kaudu riideid, aksessuaare, raamatuid ja mänguasju – neid kaupu on ostetud vaid umbes kümnel protsendil juhtudest. Kosmeetika ja kehahooldustooted on populaarsemad just naiste seas. Kui Lätis ja Leedus ostavad mehed pigem majapidamistarbeid, siis Eestis ostavad majapidamistarbeid rohkem suurema sissetulekuga inimesed.
42 protsenti eestlastest suhtuvad pigem positiivselt otsemüügi toodete ostmisesse ka tulevikus. Sellise võimaluse välistasid täielikult 29 protsenti vastanuist. Veidi alla kolmandiku eestimaalastest plaanib otsemüügitooteid ka tuttavatele soovitada ning pea pool ei kavatse seda teha.
Uuringu käigus küsitleti tuhandet Eesti, Läti ja Leedu elanikku eesmärgiga selgitada välja elanikkonna suhtumine otsemüüki. Küsitluse viis läbi Leedu uuringutefirma Spinter Research, Eesti elanikke küsitles Turu-uuringute AS.