Stockmanni selle aasta esimene kollaste kilekottide kampaania müük kasvas möödunuga võrreldes kokku 18 protsenti. Soomes oli kasv 5 protsenti, Baltimaades 18 ning Venemaal 70, teatas ettevõte börsile.
Stockmanni «Hulludel päevadel» rekordmüük, esimene kvartal aga kahjumis
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ettevõte teatas samuti börsile, et lõpetab aasta esimese kvartali tõenäoliselt umbes 30 miljoni euro suuruse kahjumiga.
«Stockmanni esimese kvartali tegevuskasum on tüüpiliselt negatiivne sesoonsetel põhjustel. Aeglane turuareng 2011. aastal, eriti taskukohastes Lindexi ja Seppälä poodides, on viinud oodatust suurema müügilanguseni,» teatas firma börsile.