Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Makseterminali valides mõtle oma firmale ja klientidele

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Foto: Shutterstock

Igaüks, kes turul või laadal müümas käinud, teab hästi “kadunud klienti”. Selline ostja ütleb küll “Ma lähen toon raha,” kuid kahjuks tagasi ei tule ning ost jääb tegemata. 

Kaardimakse võimalus teeb nii kliendi kui ka ettevõtja elu lihtsamaks.

Lisaks ostude arvule suurendab makseterminal ka üksiku ostu summat.

Selleks on lihtne põhjus: kui klient ei pea enam arvutama, kui palju tal raha taskus on, saab ta vabamalt oma soove teostada.

Muidugi ei pruugi kaua ainult sularaha kasutanud ettevõtja kohe näha terminalist tekkivat majanduslikku kasu. Hea oleks siiski vaadata terminali kuutasust kaugemale.

Olulisem mure on see, kui klient jätab makseterminali puudumise tõttu ostu tegemata. Iga hea kliendikogemus paneb hea sõna liikuma ja see on väikeettevõtja jaoks kõige parem ja kõige odavam reklaam.

Kaardimaksetele üleminek suurendab turvalisust ja vähendab sularaha käitlemisega kaasnevaid kulusid. Ka see on arvestatav panus väikeettevõtte kasumisse. Just nendel põhjustel ei pea näiteks Taani rõivakauplused, tanklad ja restoranid enam võtma vastu makseid sularahas.

Kuigi kaardimaksete hulk on igal aastal suurenenud, kasutati siiani inimeste vaheliseks arveldamiseks sularaha. Uued lahendused toovad siiagi olulisi muutusi. Järgmine kord turule minnes ärge üllatuge, kui saate kukeseente eest tasuda juba pangakaardiga. 

Nutiterminal on väiksem kui rahakott

Citadele pangal on hea uudis nendele ettevõtjatele, kes peavad makseid vastu võtma igal pool mujal kui oma kontoris või poes.

Uus nutiterminal on väike kerge makseseade, mille kasutamiseks läheb vaja ainult nutitelefoni või tahvelarvutit. Iga tehingu kohda väljastab terminal arve kas SMS-i või e-postiga ning koostab ka müüdud kaupade või teenuste aruande.

Nutiterminal on osutunud kasutamisel nii lihtsaks, et pangapoolne seadistamine ei olegi vajalik.

Kuid sellega head uudised ei lõppe. Citadele pangast saab nüüd firma jaoks makseterminali peaaegu tasuta.

Tavapärast terminali renti ei pea poole aasta jooksul üldse tasuma, tehingutasu on ainult 0,99% ja lisaks annab pank mobiilse terminaliga kohe kaasa tasuta SIM-kaardi. Mitut soodustust sisaldav pakkumine hõlmab kõiki terminalitüüpe ning seda saab kasutada kuni 2017. aasta lõpuni.  

Hea ülevaate kõigist kaarditehingutest annab Citadele Kaupmeheportaal. Ka see teenus on panga klientidele tasuta.

Kaupmeheportaali salvestub kogu info kahe viimase aasta tehingute kohta. Sel lehel saab ettevõtja kasutada kaheksat erinevat päeva- ja kuuraportit, mis näitavad muuhulgas ka sularaha väljamakseid, tühistatud makseid, reklamatsioone ja eelmüügi koode. 

Kuidas saada makseterminali? 

Makseterminali hankimine Citadele pangast on väga lihtne. Selleks tuleb sõlmida Maksekaartide teenindamise leping ja Müügikoha terminali rendileping ning avada konto Citadele pangas.

Pärast seda hoolitseb pank juba ise selle eest, et saaksite terminali kiiresti, 3-5 päeva jooksul kasutusele võtta. Terminali paigaldus ja edaspidine hooldus on panga klientidele tasuta.

Kuna terminalide valik on suur, peaks iga ettevõtja leidma Citadele pangast endale sobiva makselahenduse. Lisaks laialt kasutatavatele statsionaarsele ja mobiilsele terminalile saab valida ka kassasüsteemiga integreeritud terminali, mis muudab kaardimaksed kiiremaks. Täielikult automatiseeritud maksepunktide jaoks, nagu parklad, tanklad ja pakiautomaadid, on Citadele valikus sissehitatud terminal, millega klient saab teostada makseid täiesti iseseisvalt. 

Tagasi üles