Suhtekorralduse konkurss Baltic PR Awards 2011 kutsub kandideerima

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Suhtekorrladuse eesmärk on sünergia loomine. Foto on illustratiivne
Suhtekorrladuse eesmärk on sünergia loomine. Foto on illustratiivne Foto: SCANPIX

Eesti, Läti ja Leedu ühine suhtekorraldusauhindade konkursile Baltic PR Awards 2011 saab esitada konkursitöid elektrooniliselt veebiaadressil www.balticprawards.com kuni 27. aprillini.

Konkurss toimub kümnes kategoorias: korporatiivne kommunikatsioon, juhtumi- ja kriisikommunikatsioon, sisekommunikatsioon, tarbijasuhted, suhted avalikkusega, korporatiivne sotsiaalne vastutus, kommunikatsioon digitaalses meedias, avaliku sektori kommunikatsioon, sponsorlus ning rahvusvaheline kommunikatsioon.

Konkursile laekunud projekte ja kampaaniaid hinnatakse 30-st kommunikatsioonivaldkonna eksperdist koosneva žürii poolt kahes etapis. Žürii tööd juhib Rahvusvahelise Suhtekorraldajate Liidu IPRA president Richard Linning, žüriisse kuuluvad eksperdid Ameerika Ühendriikidest, Suurbritanniast, Soomest, Portugalist, Bulgaariast, Austriast, Venemaalt ning Eestist, Lätist ja Leedust.

Baltic PR Awards 2011 finaal koos parimate tööde esitlusega toimub 19. mail Riias. Alates 2005. aastast toimuv üritus toob igal aastal kokku üle 200 kommunikatsioonijuhi ja konsultandi Eestist, Lätist, Leedust ja kaugemalt.

Ürituse peaesinejad on tänavu Chris Brogan (USA ärikommunikatsiooni konsultant, raamatu «Trust Agents» kaasautor, ajakirja Enterpreneur kolumnist) ja Jo Confino (ajalehe Guardian vastutav toimetaja). 

Üritust korraldavad Läti, Leedu ja Eesti suhtekorraldajate liidud koostöös Rahvusvahelise Suhtekorraldajate Liiduga. Ürituse partnerid on Live Riga, SSE Riga, Dienas Bizness, Diena, 7guru, Kapitāls, Best Marketing Eesti, Verslo Žinios,  Burzum, Latvia Tours ja Lursoft.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles