Viimsi Keskuse poolaasta brutokäive kasvas aastaga 11 protsenti ligi 13 miljoni euroni.
Viimsi Keskuse äri õitseb
Keskust külastati 2017. aasta esimeses pooles ligi 870 000 korda ja kokku sooritati üle 910 000 ostu. Külastuste ja ostude arv kasvas vastavalt 6 ja 7 protsenti võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, teatas ettevõte.
Tallinna Kaubamaja Kinnisvara AS-i juhi Peeter Küti sõnul näitavad keskuse tulemused ka teisel tegevusaastal tugevat kasvu. «Üha kasvavas konkurentsiolukorras näeme, et argisteks asjatoimetusteks eelistatakse just kompaktseid ja mitmekülgseid kogukonna kaubanduskeskusi, kust saab teenused ja kauba kiirelt ning kvaliteetselt,» lisas Kütt.
Küti sõnul on tarbijate huvi kasvanud eriti just kõrge lisandväärtuse ja kvaliteediga toidukaupade vastu, mistõttu on ka keskus pidevalt täiendanud gurmee- ja ökotoodete valikut. «Tuntud kaubamärkide kõrval leiab Viimsi Keskusest ka mitmeid kohalikke ärisid, mis lisavad mitmekülgsust kauba- ja teenuste valikusse,» lisas Kütt.
Viimsi Keskus on 2015. aasta augustis avatud ostukeskus, kus tegutseb ligi 14 000-ruutmeetrisel pinnal 40 kauplust, toitlustuskohta ja teenindusasutust. Keskuse juures on 300 kohaga parkla. Esimese tegevusaasta jooksul külastati keskust üle 1,7 miljoni korra ning sooritati üle 1,7 miljoni ostu. Keskuse esimese aasta brutokäive oli ligi 24 miljonit eurot.
Viimsi Keskuses on piirkonna suurim Selver ja spaa-kontseptsiooniga spordikeskus ning meelelahutusala, mis koondab tegevusi nii lastele kui ka täiskasvanutele.