Koostöös rahvusvahelise loovagentuuriga Dan Pearlman uuendab Baltika Grupi kaht suuremat, Montoni ja Mosaici brändi, sealhulgas nende poekontseptsioone.
Baltika uuendab Montoni ja Mosaici brändi
Uute poekontseptsioonide alusel uuendatakse järk-järguliselt olemasolevaid kauplusi ning plaanitakse uute avamist, teatas Baltika börsile.
Projekti partneriks valitud Saksa agentuuril Dan Pearlman on Baltika kinnitusel väga tugev moebrändide poekontseptsioonide loomise kogemus, agentuur on teinud koostööd brändidega nagu Campus by Marc O´Polo, Betty Barclay, Pimkie, 361°, Tally Weijl, Colin´s, Escada, New Yorker, Street One, Adidas, Puma, Reebok.
Brändide uuendamine on üks põhjus, miks Baltika teeb aktsionäridele ettepaneku suurendada aktsiakapitali, emiteerides selleks täiendavalt 3,15 miljonit lihtaktsiat (3 150 000) nimiväärtusega 0,70 eurot ja väljalaskehinnaga 1 euro.
Lisaks finantseerib grupp emissioonist saadava rahaga ettevalmistusjärgus olevaid uusi arendusprojekte nagu Montoni e-pood, shop-in-shop ja frantsiisikontseptsioone. Ka aitab emissioonist saadav raha tagada kasvavatele müügikogustele vastava sisseostu finantseerimise.