Värske uuringu kohaselt peavad eestlased uut külmikut soetades kõige tähtsamaks selle hinda, suurust ja energiasäästlikkust – brändist ning uhketest LCD-ekraanidest ostjad sealjuures ei hooli.
Uuring: külmikute peened lisavidinad jätavad eestlased külmaks
38 protsenti LG Electronicsi tellitud uuringule vastanutest pidas hinda esmaseks valikukriteeriumiks külmiku ostmisel ning viiendiku jaoks oli see tähtsuselt teine näitaja. 20 protsenti vastanutest pidas aga külmkapi valikul tähtsaimaks näitajaks hoopis energiasäästlikkust ning 24 protsendile oli see järjekorras teine kriteerium ostuotsuse langetamisel. Ühtekokku nimetas peaaegu 70 protsenti vastanutest energiasäästlikkust, kui üht olulisemat näitajat uue külmiku valikul. Sealjuures pidasid seda eriti tähtsaks just 60-aastased ja vanemad vastajad.
Kolmanda asjana on inimestele oluline külmiku suurus. 14 protsenti vastanutest peab seda esmaseks näitajaks. Külmiku suurust kui olulist näitajat pidasid eriti tähtsaks just üksikud inimesed, suuremad pered, 40–49-aastased vastajad ning maapiirkondades elavad inimesed.
Kõige vähem läheb eestlastele korda bränd, disain ja külmiku pakutavad lisavõimalused nagu LCD-ekraan, jäävalmistaja ja automaatne sulatamine.