Idufirma Toggl lõi oma värbamisettevõtte

Aivar Pau
, tehnikaportaali toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Hundred5

Eesti ühe edukama idufirma Toggl omanikud lõid omaette personaliotsingu ettevõtte nimega Hundred5, mille ideeks on panna tööotsijad enne ettevõtte jutule minemist veebiteste tegema.

Toggli enda rahvusvaheline kogemus näitab, et töölesoovijaist sobivaid on vaid tuhandik. Hundred5 paneb otsijad ettevõtete koostatud teste tegema ning aitab nii neid paremini sõeluda.

Toggli personalijuht Evelin Anderspok märkis, et ettevõtte personaliotsingute käigus on sarnaseid teste teinud üle 30 000 kandidaadi eri riikidest, neist on värvatud 30. «Suureks eeliseks on võimalus keskenduda ainult pädevatele ja motiveeritud kandidaatidele – niinimetatud õnneotsijad jäävad sõelalt automaatselt välja.»

Hundred5 juhatuse liikme Marit Martini hinnangul on CV-põhine värbamismudel aegunud ning heade kandidaatide leidmine ja nende kompetentsi hindamine peab olema oluliselt kuluefektiivsem.

Toggli omanikud on ettevõttesse Hundred5 investeerinud 300 000 eurot, personaliotsingu tarkvara esimene avalik versioon on augustis värskelt avatud.

Hundred5 omanikud on läbi teiste ettevõtete Alari ja Ahti Aho, kes on ühtlasi Toggli kaasomanikud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles