Krediidipank võtab Coop Panga ärinime ja kaubamärgi ametlikult kasutusele tänavu sügisel. Uue kaubamärgi kasutusele võtmine, pangakontorite renoveerimine ja uute esinduste avamine maksab kokku ligikaudu 1,5 miljonit eurot.
Krediidipangast saab 1,5 miljoni euro eest Coop Pank (1)
Krediidipank võtab Coop Panga ärinime ja kaubamärgi ametlikult kasutusele tänavu sügisel.
Suve lõpus ja sügisel saavad Coop Panga brändile vastava väljanägemise 12 Krediidipanga kontorit üle Eesti. Samal ajal on plaanis avada mitmel pool uusi panga esindusi ning teha lihtsamad pangateenused järk-järgult kättesaadavaks enam kui 350 Coopi kaupluses üle Eesti. Narvas, Pärnus, Viljandis, Kuressaares ja Lasnamäel kolivad Coop Panga esindused sama katuse alla lähima Coopi kauplusega.
Coop Panga juhatuse esimees Margus Rink lausus, et uus kaubamärk rõhutab Coop Panga kuulumist samasse gruppi Coopi jaekauplustega.
«Uus kaubamärk on kooskõlas meie äristrateegiaga: kui siiani on tegutsenud Eestis nii pangad kui kauplused eraldiseisvalt, siis loodav Coop Pank teeb lihtsad pangandusteenused kättesaadavaks ka Coopi kauplustes,» ütles Rink.
«Uues brändis kasutatavad värvid ja kujunduselemendid väljendavad meie olulisemaid põhiväärtusi ehk eestimaisust, ühistulisust ja regionaalset kohalolekut. Seejuures soovime olla selgelt ja äratuntavalt Coopi kauplustega sama grupi liige,» selgitas Coop Panga turundusjuht Tiina Tali.
«Koos ärinime ja kaubamärgi vahetusega uuenevad ka meie koduleht, internetipank ja mobiilipank ning saavad ühtse, uuele kaubamärgile vastava ilme kõik Krediidipanga kontorid,» lausus Tali.
Eesti ainus ühistuline jaekaubandusgrupp Coop Eesti, mille müügivõrgustikku kuulub enam kui 350 kauplust üle Eesti, ostis tänavu jaanuaris varem Moskva Pangale kuulunud enamusosaluse AS Eesti Krediidipangas. Coopi eesmärgiks on luua Krediidipanga põhjal tugev Eesti kapitalil põhinev Coop Pank, mis kasutab ära jaekaubanduse ja panganduse vahel tekkivat sünergiat ning toob igapäevased pangateenused taas inimeste kodu lähedale. 19 ühistust koosneval Coop Eestil on umbes 80 000 eraisikust omanikku ja ligi 600 000 püsiklienti.