Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lugeja küsib: kas Rimi uus bufeelett vastab toiduohutusnõuetele?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Rimi uus iseteenindusbufee.
Rimi uus iseteenindusbufee. Foto: Rimi Eesti

«Sõpruse puiestee Rimi on läbi viimas uuendust ja tundub, et traditsioonilisest valmistoiduletist viiakse toidud üle avatud n-ö salatibaari letti. Teadupärast puuduvad salatibaaril kaaned ehk toit (kanakoivad, kartulipuder jne) on lahtiselt poe keskel. See tundub väga ebahügeeniline – miks Rimi on sellise uuenduse teinud ja miks seisab toit lahtiselt keset poodi (eriti kui sügis ja gripihooaeg on tulemas ja seal ei ole inimest kõrval seismas ja olukorda jälgimas)?» küsis lugeja.

Vastab Rimi pressiesindaja Katrin Bats.

Oleme tõesti alustanud teatud kauplustes projektiga, mida nimetame sooja toidu iseteenindusbufeeks. Ülemiste Rimis oleme seda katsetanud juba peaaegu aasta. Ka Sõpruse Rimis on selline lett väljas juba pool aastat.

Seesugune lett on tõesti traditsioonilise sooja toidu letist veidi avatum. Küll aga on ka sellele võimalus «katus» peale tõmmata (illustreeriv pilt üleval - toim). Kõikides kauplustes, kus täna sooja toidu bufeelett on paigaldatud, pakutakse paralleelselt sooja toitu ka traditsioonilisest teenindusega letist.

Senise kogemuse põhjal oleme veendunud, et oma klientuur on olemas mõlemal sooja toidu pakkumise viisil. Meie kliendid on väga hinnanud võimalust, et nad saavad ise oma toidu kokku serveerida. Samuti on sooja toidu bufee müük veidi kõrgem.

Mõistagi vastab selline lett kõikidele toiduohutusnõuetele. Selline sooja toidu pakkumise viis ei ole midagi uut – sarnased letid on ka paljudes Skandinaavia ning Ameerika toidupoodides.

Tagasi üles