«Starmanil juba nädal aega mingid jamad: tihti ei lae telekanalid ära (näiteks osasid kanaleid või eelmise päeva vaadet ei näita) ja järelvaatamine on ka selline, et osadel asjadel on, osadel suvaliselt pole. Kui klienditeenindusse helistada, siis on kogu aeg liinid kinni või ülimalt pikk järjekord. Muidu poleks midagi, aga lõpuks viskab ikka kopa ette, kui kogu aeg digiboksi taaskäivitama peab,» kirjutas lugeja.
Lugeja küsib: miks Starmani teleteenus lonkab?
Vastab Elisa ja Starmani suhtekorraldusjuht Marika Raiski.
Vabandame klientide ees, et viimasel nädalatel on meil tõesti olnud tehnilisi väljakutseid. Samas kinnitame, et tänaseks on need lahenduse saanud. Starmani teleteenuste vaatamise koormus on suurenenud ja tekkisid serverite jõudlusprobleemid. Tänaseks olemegi laiendanud serveriparki ja probleemid kõrvaldanud. Lisaks toome järgmise nädala teisipäeval välja digiboksi uue tarkvara versiooni, mis parandab klientide seadmete töökindlust veelgi. Palumegi klientidel digiboksi tarkvara teavituse korral tarkvara uuendustega alati nõustuda.
Järjekorrad meie klienditeeninduses on tingitud TV3 ja Kanal 2 vabalevist lahkumisega. Oleme järjekordade leevendamiseks kõneteeninduses kaasanud appi ka teiste osakondade töötajaid.