Maanteeameti teetööde kaardi järgi otsustades ei jää suuremast või väiksemast remondist tänavu suvel puutumata ükski Eestimaa nurk, kõige kallimad ehitused tulevad Tallinna teiste riigi osadega ühendavail teedel.
Suuremad teetööd tulevad tänavu Tallinna-Tartu ja Tallinna-Narva maanteedel
Nordeconi juhatuse liige Jaano Vink ütles, et ehitustegevusega alustab firma Aruvalla-Kose lõigul sügisel. Kuigi leping sai juba eile allkirjad, siis esialgu kulub firmal aeg projekteerimistöödele.
Teine suurem ehitusobjekt tuleb Tartu külje all, kohas, mida tartlased kutsuvad Postijaama liiklussõlmeks.
Maanteeameti asejuht Märt Puust märkis, et see liiklussõlm ühendab Tartu ida- ja läänepoolse ringtee. Ühtlasi peaks töödega likvideeritama riigi üks ohtlikumaid raudteeülesõite, Tõrvandi ülesõit.
Ajutised tööd jätkuvad Pärnu ümbersõidu juures. Peatöövõtjad Läti Binders ja Eesti Koger ja Partnerid ütlesid seal lepingu üles, kuid maanteeameti juhi Tamur Tsäkko kinnitusel sõlmib amet ajutised lepingud firmadega, kes hooldavad teelõiku uue peatöövõtja leidmiseni.
Tallinna ringteel tahab amet alustada Luige teeristi rekonstrueerimistöid.
Eeldatavasti peaks sel aastal lõppema ka Liiapeksi-Loobu teelõigu ehitustööd Tallinna-Narva maanteel. Sealsamas kandis aga tööd toimuvad ka Viitna ümbersõidul.
Suured tööd käivad Tallinna-Narva maanteel Maardus, kus Merko lõpetab Loo-Maardu lõiku. Algamas on aga tööd Väo teeristi ümberehitamiseks. Selle järel peaks ohtlik ja tülikas Väo teerist saama uue näo.
Maanteeametil on kavas alustada ka Virumaal Haljala liiklussõlme ehitust ja eluohtliku Jõhvi viadukti rekonstrueerimist.