Postimehe 2010. aasta parimaks trükireklaamiks valiti Rademari kampaania «Jaht on alanud», mis sai tehtud loovagentuuris Tabasco.
Postimehe 2010. aasta parimaks reklaamiks valiti Tabasco tehtud Rademari kampaania
Teisele kohale jäi Saku Rocki kuuspaki reklaam ning kolmandaks Saku Rocki «Meile meeldib metall ikka.»
Aasta parimad selgitati 12 kuu võitjate seast:
Jaanuar - Silmalaser «Taasta oma silmade teravus» (Plektrum)
Veebr- Tele2 «Kvaliteedis ei tee me kunagi järeleandmisi»/Ando Kiviberg (DDB)
Märts- Saku Rock «Metal editor 1 Pint» (Der Tank)
Aprill - Saku Rock «Meile meeldib metall ikka» (Der Tank)
Mai - Husqvarna «Ja sina nimetad seda tööks?» (DDB)
Juuni/juuli - Tele2 «Maksame sinu arved kuni euro tuleb!» (DDB)
August - Info-Auto «Suvekaupade soodusmüük» (Heelium)
September - Saku Rock «Kui veebis kujundada ei viitsi, siis joonista oma
Rocki 6-pakk siia!» (Der Tank)
Oktoober- SEB «SEB on Rahvuusooper Estonia kuldsponsor» (Royal Service, SEB)
November - Rademar «Jaht on alanud» (Tabasco)
Detsember - Fazer «Helge päeva algus» (Der Tank)
Žüriisse kuulusid: Jaanus Vahtra- Taevas; Villem Valne -Tank; Indrek Viiderfeld -Tabasco; Mart Kont- Division; Kristjan Seema- Tele 2; Birjo Kiik -Creatum; Piret Reinson -Nordea; Kristel Seer ABC Grupp; Kerli Tamm -Altia; Kaire Lind- Postimees; Jaanus Lillenberg - Postimees Online; Erik Roose - Postimees; Marika Jahilo- Postimees.
Postimehe reklaamikonkurss toimub seitsmendat hooaega. Konkursi eesmärk on parandada ajalehe esteetikat ning ergutada tellijaid kasutama loovagentuuride paremaid ja julgemaid ideid.
Iga kuu parim reklaam avaldatakse koos autorite tutvustuse ning žürii kommentaariga tasuta veel ühe korra.
Aasta parima valib žürii kuude võitjate hulgast.
Alates 2005. aastast on Postimees Cannes Lions'i ametlik esindaja Eestis, millega kaasneb ka Euroopa festivali Eurobest ning Lähis-Ida ja Põhja-Aafrika analoogi Dubai Lynx esindamine.