:format(webp)/nginx/o/2017/07/27/6930193t1hd045.jpg)
Elektriautosid rentivate Eesti ettevõtjate arvates võiks diisel- ja bensiinimootoritel sõitvate uute sõidukite müügikeeld tulla Eestis varem kui Suurbritannias ja Prantsusmaal.
Elektriautosid rentivate Eesti ettevõtjate arvates võiks diisel- ja bensiinimootoritel sõitvate uute sõidukite müügikeeld tulla Eestis varem kui Suurbritannias ja Prantsusmaal.
Eesti esimene Tesla omanik ja praegu elektriautode rendiäri ajav Mario Kadastik pidas Suurbritannia ja Prantsusmaa teadet keelata uute diisli- ja bensiinkütustel sõitvate autode müük aastal 2040 positiivseks, kuid nentis, et samm jääb liiga kaugesse tulevikku. «Hea mõte, aga liiga hilja. Varem võiks, sest 2040 on ikkagi 23 aasta kaugusel,» sõnas Kadastik ja arvas, et selle aja jooksul jõuab väga palju fossiilsel kütusel sõitvaid autosid turule paisata. Tema sõnul võiks üleminek toimuda oluliselt varem, näiteks aastal 2030.