Tšehhi õlletootja tõi turule spetsiaalselt naistele mõeldud õlle, kuid loodetud positiivse reaktsiooni asemel, lõi internet toote peale kihama hoopis sarkastiliste kommentaaridega.
Esimene naiste õlu sai sarkastilise vastuvõtu osaliseks
Õlletootja Aurosa nimetas enda uue joogi esimeseks spetsiaalselt naistele mõeldud õlleks. Lisaks sellele otsustas ettevõtte kirjeldada enda jooki kui naise tugevuse ja tüdruku pehmuse esindajat, vahendab Insider Design.
Toote kõikide reklaampiltide taustaks on lilled, kleidid, ehted ja uhked laudlinad, et tarbijad seostaksid õlut eranditult naistega.
See ei jäänud aga märkamata sotsiaalmeedia aktivistidele, kes leidsid, et toode on seksistlik ning otsustasid ettevõtte püüdliku reklaamikampaania pöörata naljaks.
«Oodake, mida? Te tahate mulle öelda, et ma olen terve see aeg joonud ja nautinud meestele mõeldud õlut?» kommenteeris uut toodet naissoost Twitteri kasutaja.
«Tänu jumalale võttis keegi lõpuks kuulda mu appikarjeid ja lõpuks saan ma juua ka midagi peale roosa veini,» iroonitses teine Twitteri kasutaja.
«Ma ei tea, millist õlut täna juua, ma lähen parem otsin naistele mõeldud õlleriiuli üles, et näha, millised õlled on saadaval minusugusele daamile,» liitus vestlusega Twitteris kolmas naine.