Tekstistiil on hulga olulisem, kui seda arvatakse olevat. Üks disainer sai tekstistiili olulisusest teada oma vea kaudu, vahendab Today.com.
Tegijal juhtub: disainer astus vale tekstistiiliga ämbrisse
USAs asuv ettevõte on sunnitud andestust paluma pärast seda, kui internetis hakkas levima pilt nende disainitud kotist, millel oleks pidanud olema kiri «My favorite color is glitter» («Mu lemmikvärv on sätendav») kuid selle asemel saab kotilt välja lugeda « My favorite color is Hitler» («Mu lemmikvärv on Hitler»).
When your favourite colour appears to be ‘Hitler’, because of a poor choice of font. pic.twitter.com/ghZxKiJdU3
— Paul Burley (@burgerhewrote) July 23, 2017
«Kui su lemmikvärv on Hitler, sest koti tekstistiil on vale,» kirjutas üks Twitteri kasutaja.
Kotte valmistava ettevõtte omaniku Angela Neilseni sõnul on tegemist ausa veaga, kus keegi ei soovi kellelegi liiga teha.
«Jah, ma nüüd näen seda,» sõnas ta. «Seda ei saa enam mitte näha, kui oled näinud.»
Kott eemaldati ettevõtte kodulehelt ja asendati sama tootega, millel on arusaadavam kirjastiil. Sellegi poolest on ebaõnnestunud kirjastiiliga kott juba interneti vallutanud.
«See on internetis, seega jääb see sinna igaveseks,» nentis Neilsen. «Aga lõppude lõpuks, äkki see aitab teistel disaineritel hetkeks oma tööd kõrvalt vaadata ja sama viga mitte teha.»
Ühtlasi postitas Neilsen vabanduse ka oma Facebooki lehele.
«Ma tahan paluda vabandust kõigilt, keda meie ebaõnnestunud lause solvab,» kirjutas ta. «Me tegime vea kotti disainides. Tuleb välja, et ka pärast 20 aastat disainimist teen ma siiski vigu. Vahel vaatad asju nii lähedalt, et ei näe suurt pilti.»
Ta lisas, et tema ettevõte annetab 300 protsenti kotilt saadud tulust Washingtonis asuvale Rahvusliku Holokausti muuseumile.