Premia Tallinna Külmhoone AS-i kasum kasvas 2016. aastaga 1,6 miljonilt eurolt 3,2 miljoni euro tasemele.
Premia kahekordistas kasumi
«Kasvatasime Eesti turul jäätisemüüki 14,6%, mis aitas meil teenida vaatamata toormehinna märkimisväärsele tõusule igati eeskujuliku 48,3 miljoni euro suuruse käibe,» ütles Premia juhatuse esimees Aivar Aus pressiteates.
«Palju aitas kasumi hüppelisele kasvule kaasa ka asjaolu, et oleme suutnud tänu rahvusvahelisse gruppi kuulumisele oma tootmist ja tarneid märkimisväärselt efektiivistada,» lisas Aus.
Juhatuse esimehe sõnul oli kasumi kahekordistumise taga ennekõike ülimalt head müügitulemused Eestis ning Food Union grupist sündiv sünergia.
«AC Nielseni andmetel ületas Premia turuosa tänavu kevadel esmakordselt pärast mitut aastat 40% künnise, jõudes mais 41,2% tasemele,» ütles Aus, lisades, et Premia turuosa suur kasv on saavutus ka seetõttu, et 2017. aasta esimene poolaasta on võrreldes mullusega olnud oluliselt külmem ning Nielseni statistika kohaselt on jäätiseturg tervikuna võrreldes möödunud aasta aprilli ja maiga kolm protsendipunkti kahanenud.