Aprilli ja juuni vahelisel perioodil kasvas Facebooki kasum tervenisti 71 protsenti, olles nüüd 3,9 miljardit dollarit.
Facebooki kasum tegi taaskord kosmilise tõusu
Ettevõtte käive tõusis 9,3 miljardi dollarini, kasvades aastaga 45 protsenti, vahendab BBC. «Meil oli väga hea esimene poolaasta ja suurepärane teine kvartal,» ütles Facebooki 2004. aastal asutanud Mark Zuckerberg.
Facebooki kasum tuleb paljuski reklaamist. Kahe miljardi kasutajaga portaal on tohutult ahvatlev reklaampind, tõmmates nii üha rohkem ja rohkem reklaami tellijaid. Samuti on hakanud ettevõte uurima, kuidas võiks teenida rohkem raha oma teiste platvormide pealt nagu Instagram ja WhatsApp.
Ettevõtte tunnistas, et Instagram on hakanud üha rohkem kasumisse panustama ja kasvab jõudsalt. Facebooki üks juhtivtöötajatest, Sheryl Sandberg tunnistas ka, et ettevõte katsetab erinevaid reklaamiformaate. Näiteks pidid kuus sekundit kestvad reklaamid müüma paremini kui nende kauem kestvad ekvivalendid.
Facebooki suurim konkurent on hetkel Snapchat, mis levib eelkõige nooremate sotsiaalmeedia kasutajate seas.