Kui eelnevatel aastatel on varem Leedole kuulunud Saksamaal tegutseval firmal Elb-Link'il olnud raskusi Elbe jõel opereerivate laevade täitumisega, siis sel aastal on näha märkimisväärset reisijate tõusu.
Teetööd tõid Leedo endisele firmale Saksamaal ootamatu edu
«Aina rohkem autojuhte näevad selgelt praamiteede atraktiivsust põhja-lõunasuunalises liikluses,» ütles Elb Link'i tegevdirektor Bernd Bässmann väljaandele Weser Kurier.
Reisijate tõusu eest võlgneb ettevõte eelkõige tänu A7 kiirteel toimuvatele ehitustöödele, mis tekitavad ummikuid ning muudavad Elbe jõe ületamise maa-aluse tunneli kaudu ajakulukamaks, kui praamisõit. Võrreldes eelmisel aastal samal perioodil reisinud 47 064 reisijaga, on sel aastal kahe praami peale kokku sõitnud Elbe jõe vahet 52 500 reisijat.
Ka Bässmann tõdes ehitustööde positiivset mõju ärile. Tema sõnul on jõe ületamine üle vee lühem, kiirem ning mugavam, kui maismaal ummikutes viibimine. Klientide arvu tõusule aitas mehe sõnul kaasa ka laevade ümberehitus - kui varasemalt kestis ülesõit 90 minutit, siis nüüd maksimaalselt 75 minutit.