Tuhanded vabalevi kasutajad on liitunud tasuliste teleteenustega (3)

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kanal 2 logo.
Kanal 2 logo. Foto: Sander Ilvest

TV3 ja Kanal 2 otsus augustis vabalevist lahkuda on pannud tuhanded inimesed liituma operaatorfirmade tasuliste teenustega. Kokku on vabalevi kasutavaid majapidamisi veel umbes 72 000.

«Huvi Starmaniga liitumise vastu on alates jaanipäevast, mil Kanal 2 ja TV3 andsid teada vabalevist lahkumisest, olnud väga suur. Tänaseks on Starmanile liitumissoovist teada andnud 10 000 majapidamist,» ütles Elisa ja Starmani juhatuse liige Andrus Hiiepuu BNS-ile.

«Liitujateks on need kliendid, kes kasutavad praegu vabalevi ehk ei olegi hetkel veel ühegi teenusepakkuja kliendid. Neid majapidamisi on Eestis kokku umbes 72 000,» ütles Hiiepuu, kelle sõnul on enim liitumisi Harju-, Tartu- ja Pärnumaalt. Vanuserühmadest on enim liitunud kliendid vanuses 50-80 eluaastat.

Hiiepuu lisas, et kui vabalevi kliendil on täna juba antennisüsteem olemas, siis saab ta Starmaniga liitudes jätkata selle kasutamist ja pole vaja juurde võtta interneti teenust, sest teenus toimib Levira võrgus. «Kui klient soovib ühendamisel Starmani tehniku abi, siis tuleb hetkel ligi nädala jagu oodata,» ütles Hiiepuu

Telia Eesti meelelahutuse ja multimeedia valdkonna juht Karl Anton ütles BNSile, et seoses TV3 ja Kanal 2 lahkumisega vabalevist on Telia poole pöördunud tuhanded inimesed üle Eesti ning avalduste arv meie teenusega liitumiseks on tavapärasega võrreldes mitmekordistunud. «Umbes pooled laekunud avaldustest oleme tänaseks suutnud juba ka realiseerida.»

«Tavapärasest suurem nõudlus on loomulikult avaldanud mõju ka meie tehnikute ooteaegadele, mis võivad mõnes Lõuna-Eesti piirkonnas olla tavapärasest pikemad. Täna on sellisteks piirkondadeks näiteks Viljandimaa, Võrumaa, Valgamaa ja Põlvamaa. Samas on Telia tehnikud seoses vabalevi teemaga teinud enam kui 1000 tunni ulatuses ületöid ning lubame jõuda kõigi huvilisteni,» ütles Anton.

«Küll on meie tänane soovitus uutele klientidele esitada oma avaldused ja tellimused Telia teenusega liitumiseks läbi interneti iseteeninduse. See on kõige mugavam ja kiirem viis nii teenusega liitumiseks kui ka vajalike seadmete tellimiseks. Kõik seadmed toimetatakse kliendini talle sobivaimal viisil – näiteks kulleriga. Lisaks kutsume pereliikmeid üles oma vanemaid sugulasi abistama – Telia seadmete ja ühenduste teleriga ühendamine pole keeruline ning alati polegi tehniku abi vaja,» ütles Anton.

21. juunil teatasid Kanal 2 ja TV3, et lahkuvad 1. augustil vabalevist, muudatus puudutab tasuta õhu kaudu telepilti vastuvõtvaid kliente, operaatorfirmade tasuliste klientide jaoks midagi ei muutu.

Kommentaarid (3)
Copy
Tagasi üles