Luksusliku tequila äril läheb USAs edukalt ja Mehhiko bränd Clase Azul kasutab turgu edukalt ära.
Tequila, mille pudel maksab 30 000 dollarit
Ettevõte müüb pudeleid, mille hinnad algavad alates 100 dollarist ja lõppevad 30 000 dollariga. Bränd on teinud pika teekonna, alustades 1997. aastal. Mehiklasest asutaja Arturo Lomeli tunnistab, et nende esimene tequila oli väga madala hinnaga ja kohutavas pakendis, mida kaunistas imal sombreero ja vunts.
Lomeli otsustas tagasi kooli minna, et omandada magistrikraad luksusturunduses, et oma brändi edendada. Ta õppis kiirelt ära, et kõrge kvaliteediga toodete tootmine unikaalsetesse pakenditesse toob kaasa omad hüved.
Lomeli sõnul vedas tal, et tõi välja luksustequila just siis, kui Ameerikas tõusis kõrge kvaliteediga tequila trend. USAs on tõusnud «Premium» tequila müük 67 protsenti viimase kümne aasta jooksul.
Clase Azuli kõige kallim pudel, mis maksab 30 000 dollarit, on keraamiline ja seda ilustavad merevaigu ja 24 karatilise kulla tükid. Pudeleid valmistati 15 tükki tähistamaks ettevõtte 15. aastapäeva.
Ettevõte valmistab tequilat Mehhikos, kuid ei plaani seda sealsel turul kunagi müüa. Clase Azul keskendub peamiselt ekspordile Ameerikasse ja Euroopasse. Clase Azuli tequilat on serveeritud väga eksklusiivsetel üritustel nagu filmide esilinastused, näitlejate gildi auhinnagaalad ja Hollywoodi kuulsuste pidudel.
Möödunud aastal müüs ettevõte 234 000 pudelit tequilat.