Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Koeri palgatakse nüüd brändi esindajateks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Kuvatõmmis Instagramist

Populaarsed kosmeetika- ja moebrändid on otsustanud vahelduseks ilublogijatele koerad enda ettevõtete esindajateks palgata.

Urban Decay, The Body Shop, Too Faced, Nyx ja Smashbox on vaid mõned neist ettevõtetest, kes otsustasid hiljuti palgata modellide ja ilublogijate asemel koerad ning muud loomad enda brände esindama, vahendab Business Insider.

Koertest brändi esindajate abi kasutatakse peamiselt just Instagramis. Loni Edwards’i sõnul, kes töötab koerte agentuuri heaks, mis on spetsialiseerunud brändide ja kuulsate loomade kokku viimisele, on ilu- ja moebrändide arv, kes soovivad loomadega koostööd teha, viimastel kuudel nähtavalt tõusnud.

Kuna paljud koeraomanikud on teinud oma neljajalgsetele sõpradele sotsiaalmeedia kontod, näeb toodete reklaamimine välja nii, et suure jälgijaskonnaga koerte kontodele lisatakse toodete reklaampilte ning samuti jagatakse koertega pilte brändide enda sotsiaalmeedia kanalites.

Humoorikate ja armsate reklaamide taga on mitmetel brändidel ka tõsisem sõnum, nimelt juhivad brändid nagu Urban Decay ja The Body Shop seeläbi tähelepanu sellele, kuidas nad võitlevad loomade väärkohtlemise vastu. 

Artikli foto
Foto: Kuvatõmmis Instagramist
Tagasi üles