Air France-KLM Group on otsustanud luua tütarfirma, mille eesmärk on lennutada just neid kliente, kes on sündinud pärast 1980. aastat. Ehk Y-generatsioon saab päris oma lennufirma.
Y-generatsioon saab oma lennufirma
Air France teatas neljapäeval uue lennufirma Joon loomisest, vahendab CNN Money. Lennufirma ütles, et see on mõeldud just nooremale klientuurile, nn aastatuhande põlvkonnale, kelle vanus jääb 18–35 aasta vahele ning kelle elus mängib digitehnoloogia olulist rolli.
Kuigi Prantsuse lennufirma ei soovinud väga laskuda detailidesse selles osas, milline hakkab uus lennufirma olema, kasutati selle kirjeldamiseks just aastatuhande põlvkonnale ehk Y-generatsioonile omaseid märksõnu. Joont kirjeldatakse kui elustiili brändi, mis kannab oma vaimsust.
Küll aga avaldati, et lennufirma alustab tegevust juba sel sügisel. Jooni kodulennujaamaks hakkab olema Pariisi Charles de Gaulle'i lennujaam. Esialgu hakkab Joon lendama eri sihtkohtadesse Euroopas, kuid järgmise aasta keskpaigast on plaanis alustada ka pikamaalenduga väljaspool Euroopat.
Air France rõhutas, et Joon ei ole tavapärane odavlennufirma, jäädes kindlaks väärtustele, mis iseloomustavad Air France'i enda lennukogemust. Hoolimata sellest, et uus lennufirma on mõeldud just Y-generatsioonile, ei keela keegi ka 40-aastastel seda kasutada.
Air France-KLM Group loodab selle sammuga eristuda oma Euroopa konkurentidest. Siiski ei ole nad esimesed, kes on sellise sammuga välja tulnud. Alles hiljuti andis briti lennufirma British Airways teada odavlennufirma Level asutamisest.
Lennufirma asutas Leveli seetõttu, et püsida paremas konkurentsis Norwegian Airi odavlennufirmaga Shuttle, mis alles hiljuti avas Londonist, Pariisist ja Barcelonast uued USA-suunalised lennuliinid.