Kriss Soonik-Käärmanni ettevõte Kinoos Invest OÜ on värske majandusaasta aruande järgi kasvatanud mullu korralikult nii käivet kui kasumit.
Kriss Sooniku pesuäri läheb ülesmäge
Kelmikat pesu tegeva firma käive kasvas 27 protsenti 228 000 euroni. Kasumit teenis ettevõte samal ajal 38 000 eurot, mis on lausa 151-protsendine kasv tunamullusega võrreldes. Kasv on seda märkimisväärsem, et 2014. aastal teenis ettevõte kasumit veidi üle 8000 euro ja 2013. aastal vaid 6000 eurot.
Majandusaasta aruande järgi on firma põhitegevuseks jätkuvalt Eesti esimese luksuspesu ning sohvariiete brändi Kriss Soonik disain ja turustamine. Ka mullu oli kõige edukamaks välisturuks Jaapan. Üldine müügikäive kasvas võrreldes eelnevate aastatega ning firma teenis kasumit.
Sooniku 2017. aasta tegevus keskendub endiselt ekspordile ning peamiselt Jaapani turule. Plaanis on kasvatada otsemüüki kliendile erinevate pop-up poodide ja müügiürituste kaudu. Samuti on plaan laiendada naiste ülerõivaste kollektsiooni.