Maksimarketid, Konsumid ning A ja O kauplused alustasid üleminekut Coopi kaubamärgile, millega toidukett soovib end klientide silmis paremini nähtavamaks muuta.
Maksimarketid, Konsumid ning A ja O kauplused hakkavad kandma nime Coop (10)
Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe Jaanus Vihandi sõnul on seniste kaubamärkide ühendamise peamine eesmärk muuta tarbija jaoks arusaadavamaks, et Maksimarketid, Konsumid ning AjaO kauplused on tegelikult kõik üks ja seesama kaupluste perekond. «Ühine Coopi nime kasutamine kauplustel muudab meid tarbija silmis kindlasti nähtavamaks ja läbi selle turul veelgi tugevamaks,» ütles Vihand.
Coopi hüpermarketeid jääb tähistama laiend Maksimarket ja supermarketeid laiend Konsum ehk siis Coop Maksimarket ja Coop Konsum. Väikepoodide ketimärgi AjaO kasutamine lõpetatakse ning selle asemel saavad kauplused nime asukoha järgi, näiteks Coop Leisi kauplus.
Nimevahetus kaupluste fassaadidel viiakse läbi järk-järgult vastavalt kaupluste varasematele renoveerimisplaanidele. Vihandi sõnul annab poolteist aastat kestev üleminekuperiood tarbijatele ühelt poolt aega uue kaubamärgiga harjumiseks ning teisest küljest aitab see vältida tarbetult suurt operatiivkulu. «Ühistukaupmeestena käime hoolikalt teenitud rahaga ringi ega pea vajalikuks rebrändida üleöö kõik 350 Coopi kauplust korraga, vaid pigem teeme rohkem poode samal ajal ka seest korda,» lisas ta.
Lisaks nimevahetusele ongi Vihandi sõnul käimas uute kontseptsioonide kasutuselevõtmine kauplustes sees. «Oleme tänaseks avanud juba kolm uue kontseptsiooniga Coop hüpermarketit – Tartus Kvartali keskuses, Lõunakeskuses ja Tallinnas Lasnamäel – ning lähema aasta jooksul on meil plaanis viia uus kontseptsioon veel mitmesse hüpermarketisse,» lisas ta. Samuti on Vihandi sõnul uuendatud Coop supermarketite ehk seniste Konsumite kontseptsiooni, mida esmakordselt rakendati tänavu kevadel põhjalikult uuendatud Rae Konsumis Kuressaares, kus ühtlasi võeti Coopi kaubamärk kasutusele ka kaupluse fassaadil.