Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kaupluste nutikassat kasutab kuni kolmandik ostjatest

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Maksimarketi nutikassa.
Maksimarketi nutikassa. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Suuremate jaekaupluste esindajate sõnul on kliendid nutikassad hästi vastu võtnud ning need pole kassapidajatelt tööd ära võtnud.

Rimi, Selveri ning COOP Eesti Keskühistu kaupluste esindajate sõnul iseteeninduskassade kasutamine ühe populaarsem, vahendasid ERR-i raadiouudised

Rimi iseteeninduskassade projektijuht Kaisa Tänover märkis, et kasutatavuse protsent on tõusnud ja praeguseks kasutab seda juba kolmandik ostjatest. «Inimesed on juba harjunud iseteeninduskassadega meie kauplustes,» kinnitas ta.

Selveris, kus esimene nutikassa avati juba 2011. aastal, kasutab nutikassat 25 protsenti ostjatest ehk umbes 150 000 inimest. Kassapidajaid on nutikassade tõttu vähemaks jäänud 5-10 protsenti. 

Samas pole Selveri äriarvestuse juhi Kristjan Andersoni sõnul iseteeninduskassade eesmärk klienditeenindajate arvu vähendada.

Loe nutikassade kasutamise kohta pikemalt ERRist.

Tagasi üles