Aruvalla–Kose hanke võitja valikut ei vaidlustatud

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Praegu lõpeb Tallinna-Tartu maantee neljarealine lõik Aruvalla juures.
Praegu lõpeb Tallinna-Tartu maantee neljarealine lõik Aruvalla juures. Foto: Raigo Pajula

Riigihangete vaidlustuskomisjoni esindaja sõnul ei laekunud vaidlustusi maanteeameti otsusele kuulutada Tallinna–Tartu maantee Aruvalla–Kose teelõigu projekteerimis- ja ehitushankel võitjaks Nordecon AS ja Ramboll Eesti AS.

Nordeconi ja Rambolli pakkumine oli 39,3 miljoni eurot ilma käibemaksuta. Varasemalt katkenud Aruvalla–Kose hankel oli Nordeconi ja Rambolli pakkumine ilma käibemaksuta 506 miljonit krooni ehk 32,3 miljonit eurot.

Maanteeameti pressiesindaja Allan Kasesalu ütles BNS-ile, et lepingu projekt koos tehnilise dokumentatsiooniga on koostamisel ning see läheb lähiajal kooskõlastusringile majandusministeeriumisse.

«Loodame lepingu sõlmida järgmise nädala algul ning siis võiksid ettevalmistustööd Aruvalla–Kose maanteelõigul alata mais,» ütles Kasesalu.

Nordecon AS-i juhatuse liige Erkki Suurorg rääkis eelmise nädala esmaspäeval, et maanteeamet tunnistas hanketingimuste kohaselt kvalifitseerunuks kõik kolm Aruvalla–Kose teelõigu projekteerimise ja ehitamise hankel osalenud pakkujat.

«Kuna ükski osapool seda otsust ei vaidlustanud, siis tunnistas maanteeamet kõik kolm pakkumust ka vastavaks ning tunnistas edukaks Nordeconi ja Rambolli poolt madalaima hinnaga tehtud ühispakkumuse.»

Hankel osales ka konsortsium Lemminkäinen, Tref ja Trev2, kelle pakkumine oli 41,1 miljonit eurot. Merko Ehituse pakkumine oli 43,8 miljonit eurot.

Aruvalla–Kose tee-ehitusprojekt on vaidluste tõttu pikalt veninud. Projekt on seotud ka kriminaaluurimisega, kus riigiprokuratuur uurib riigiametnikke. Maanteeameti esimene Aruvalla–Kose hange kestis mitu aastat ja seda saatsid korduvad vaidlustused. Lõpuks tühistas hanke rahandusministeerium.

Tööd peaks valmima 2013. aasta suve lõpus.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles