Tallinna Kaubamaja teise kvartali müügitulu kasvas aastavõrdluses 9,4 protsenti 164,6 miljonile eurole ja kasum 0,4 protsenti 8,6 miljonile eurole.
Tallinna Kaubamaja kasvatas kvartaliga kümnendiku käivet
Tallinna Kaubamaja teise kvartali müügitulu 9,4-protsendilist kasvu toetasid tarbijate kindlustunde ja palgakasvu kõrval ettevõtte arendustegevused, mistõttu müügitulu kasv suutis ületada kogu Eesti jaemüügistatistika trendi, teatas Tallinna Kaubamaja börsile.
Teises kvartalis saavutas suurima müügikasvu autokaubanduse segment, kus Tallinna Kaubamaja võitis mitmeid suuremahulisi hankeid. Tähtis positsioon müügitulu kasvus oli samuti Selveril, kus teises kvartalis avati kolm uut kauplust, kuid märkimisväärselt kasvasid ka võrreldavad kauplused.
E-kaubanduse müügitulu kasvas aasta varasemaga kahekordseks. Teisalt on ülemaailmne e-kaubanduse kasv suurendanud veelgi tihedat konkurentsi jalatsite ning iluturul. Lisaks sellele survestas Tallinna Kaubamaja jalatsikaubanduse segmendi müügitulu hooajale vastava ilma puudumine ning aasta varasemaga võrreldes nelja kaupluse võrra vähenenud koosseisus opereerimine.
Teises kvartalis suutis Grupp kasumit kasvatada, kuid selle kasv jäi alla müügitulu kasvule seoses uute Selverite avamise ühekordsete kuludega. Ühtlasi kasvas tööjõukulude maht, mida mõjutas nii uute kauplustega seotud töötajate arvu kasv kui ka vastavalt tööjõuturu olukorrale palkade korrigeerimine.