
AS-i Ekspress Grupp käive kasvas märtsis 11,8 protsenti. Märtsi käive sisaldas esimest korda 100-protsendilist osalust Eesti Päevalehes (varasemalt 50%), mistõttu varasema osalusega normaliseeritud käibe kasv oli kontserni tasemel 6,8 protsenti.
AS-i Ekspress Grupp käive kasvas märtsis 11,8 protsenti. Märtsi käive sisaldas esimest korda 100-protsendilist osalust Eesti Päevalehes (varasemalt 50%), mistõttu varasema osalusega normaliseeritud käibe kasv oli kontserni tasemel 6,8 protsenti.
Online-meedia segment kasvas 10,5 protsenti 693 000 eurini, kuhu suurima panuse andis Delfi Eesti ligi 30-protsendilise käibekasvuga. Perioodiliste väljaannete segmendi käive kasvas 9,5 protsenti 2,2 miljoni euroni (normaliseerituna Eesti Päevalehe osaluse muutusega kahanes 4 protsenti).
Eelmise aasta tulemusele jäid alla kõigi perioodiliste väljaannete käibed välja arvatud Eesti Ekspressi ja Maalehe kirjastaja. Eesti Päevalehe reklaamikäive kasvas võrreldes eelmise aastaga 14 protsenti.